Followers

Monday, July 25, 2011

Tiada Apa Yang Lebih Menggembirakan Selain..............

Assalamualaikum semua..
Lately ni aku risau sentiasa.nk tau knape?
Ini disebabkan mak dan ayah aku slalu tak sihat.
Bile mak dan ayah aku sakit aku jadik takut :(

Sebgai anak, perkara yang paling menggembirakan ialah melihat orang tua nyer diberikan kesihatan yang baik oleh-Nya.Lagi2 lah aku ni anak bongsu dan hanya tinggal kami bertiga di rumah.Adik-beradik yang lain sume dah kahwin..So, aku sangat risau lau something bad happen kat diorg.huaa.

I wish i can end my dgree cpt nanti dan dpt keje ngn cepat.  Aku nak jage diorg baek2 dan jaga makan minum diorg..Dah tak nak diorg keje lagi..Sesungguhnye berniaga itu sungguh memenatkan..

Kepada yang bace blog ni, sama2 lak kite doa agar mak dan ayahku sihat selalu dan juga parent korang :)
AMIN..

No comments:

Post a Comment