Followers

Thursday, July 28, 2011

Oh NO!!!

Disebabkan aku minat kat Khairul Fahmi, aku always amek tau gak pasal dy.Suddenly............................

Betul ke ape yang aku tau nie?
Betul ke ape yang aku bace nie??
Khairul fahmi dah ade awek lain?arrgghh tidak.
Kesian  kat tunang dy.ish geram nyer bile laki wat cmni kat popan.grrrrrrr...

Aku harap sangat bende nie tak betol.
aku nie sangat la minat ngn khairul fahmi & sangat support dy and aku Sgt suke bce blog tunang dy..
Sweet gile bile bce about their relationship.

Betol ke nie KFCM curang??btol ke dy meninggi suare kat mak Aimie Harmelia (tunang dy)..arrghh dont be rude man!
hurm...hope la x betol..suke sgt tgk relationship org laen bahgie.hope hubungan diorg ok dan sampai ke jinjang pelamin.
amin:)

Orang laen nyer relationshhip aku lak yang emo.huhu.
Sedey tu lau aku ad kat tpt Aimie.I can feel her feelings right now.

p/s:  Manusia cepat berubah.

No comments:

Post a Comment