Followers

Tuesday, November 29, 2011

Semuanya terletak di tanganNya...

Jam dah menunjukkan pukul 2.56 pagi..
aku masih lagi sibuk menghafal nota2 untuk test pada esok hari..
Test esok mlam, so memang leh tido lmbat n study ag.hee~

Menghafal sambil mendengar lagu dan bertenet itu memang favourite aku..
Tapi bukan ni point yang aku nak bangkitkan dalam entry nie..

Disebabkan aku sangat minat khairul fahmi @ apek, td ptg sharp kol 6 aku dah bukak radio Era..
Guess what??apek jadik tetamu..hehe.

Bile teringat kan kisah cinta n personal apek nie, aku sentiase terfikir yang....
kite hanye mampu merancang, tapi Tuhan yang menentukan..

Bercinte & bertunang tak semestinyer kite akan berkahwin dengan org tu jugak...
bercinte ber tahun2 pon boleh putus jugak.. 
Anything can happen..
kite ade hak untuk mencari dan mendapatkan kebahagiaan kite sendiri..
jangan terlalu mengharap pada sesuatu yang belum pasti akan jadik milik kite..
sebab mungkin ia akan membuat kite kecewe dan sedih suatu hari nanti..

Alamak, datang pulak jiwang tengah2 malam nie.kan dah..haha..
so, aku buat keputusan untuk hanye fokus pade study buat mase nie :)
study, study & study!!
yeye ar je aku nie..hahaha.
ini statement btol, bukan cubaan :p

ok lah, nak sambung menghafal..release ckit tensen dah luah kat blog nie.hehe.

P/S: jgn terlalu mengharap, kelak akan kecewe..so, cool2 aje :p



No comments:

Post a Comment