Followers

Sunday, November 6, 2011

10 bende yg aku ingini..



1.  Nak balik melaka nak study..Adoi, aku memang xleh blaja dok umah..Test n quiz byk nunggu  naek cuti mid sem nie.

2.  Nak makan kek coklat kat secret receipe..Rindu saat2 mam kek ngn k.nad & yana.

3.  Nak mp3..idop aku sgt bosan n xleh study lau xdgr lagu..Galaxy mini aku dah hilang so yang tinggal hanye fon x berkale je. haha.

4.  Nak mam baskin robin yg cam dlm cite Heartstring tu..Best tgk diorg dating mam aiskrim cone yg beso tu.hee~

5.  Nak jalan2 kat melaka..Start datang melaka aku lom explore lagi melaka..sgt busy.

6.  Nak camera.haha.Serik gile aku time konvo dip ari tu.. Sgt susah nek bergmbo bile xd camera..harap bb akak ipar aku jela..Fon aku leh lak hilang a week before konvo.Susah lau ad pape function nnti.aisshh

7.  Nak layan cite korea n japan..huaaa.dah xd mase tok sume tu.

8.  Nak tido je mimpi puas2..xyah pk masalah.senang

9.  Nak shoping kasut

10.  Nak handphone baru.haha.

P/S: 10 bende yg x mungkin dapat.haha

No comments:

Post a Comment